تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ تورم تولید بخش معدن منفی 7 درصد شد

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز آمار ایران درصد تغییرات شاخص کل در4 فصل منتهی به فصل پاییز سال 1395نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم تولید کننده کل بخش معدن) 7.0- است که نسبت به تورم 4 فصل منتهی به فصل تابستان 1395(10.11-درصد)، افزایش داشته است.

در فصل مورد بررسی بخش "استخراج کانه های فلزی " بیشترین تاثیر را بر کاهش 0.8درصدی شاخص قیمت بخش معدن داشته است.

شاخص قیمت در بخش "استخراج كانه‌هاي فلزی" با 1.5 درصد کاهش نسبت به فصل قبل از عدد193.9 به عدد 191.1 رسید. این کاهش بیش تر تحت تاثیر کاهش 4.7درصدی فعاليت‌ "استخراج سنگ هاي آهني" به وجود آمده است.

در فعاليت "استخراج سنگ هاي آهني"، شاخص قيمت در فصل پاییز 1395 از رقم 263.3 به رقم 251.0 رسید که به این ترتیب نسبت به فصل قبل به میزان 4.7 درصد کاهش نشان داده است. کاهش مذکور به طور عمده ناشی از کاهش قیمت ماده معدنی "کنسانتره آهن" است.

تغييرات شاخص قيمت در ساير فعالیتها، تاثير بسزایی در تغيير شاخص كل بخش معدن نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ تورم تولید بخش معدن منفی 7 درصد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..