تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه مسکن مهر در شهرستان ری پایان یافت

پروژه مسکن مهر در شهرستان ری پایان یافتبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دهقانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در مراسم افتتاح مسکن مهر کهریزک که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: پروژه مسکن مهر کهریزک ابتدا با قرارداد سه جانبه در سال 88 و 89 منعقد شد و با توجه به مشکلات به وجود آمده، پیمانکار عوض شد و رشد فیزیکی خوبی حاصل شد.

وی در ادامه افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات در جهت تکمیل پروژه مسکن مهر کهریزک نقش آفرینی کردند و امروز اعلام می‌کنیم که در مجموعه شهرستان ری پرونده مسکن مهر پایان یافت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در پایان بیان کرد: شهرستان ری دوازدهمین شهری است که پرونده مسکن مهر را بسته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه مسکن مهر در شهرستان ری پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..