تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک گلکسی S8 مجهز به اسنپدراگون 835؛ این بار بهتر از گلکسی S7

چیپست اسنپدراگون 835 که با اسم رمز MSM8998 شناخته می شود احتمالاً وظیفه پردازش را در نسخه های گلکسی S8 و S8 Plus برای بازار آمریکا را بر عهده خواهد داشت. این مرتبه کوالکام پردازنده ای هشت هسته ای را با در نظر گرفتن مقدار بهینه مصرف باتری نسبت به کارایی و بهره مندی از معماری 10 نانومتری توسعه داده است که هم اکنون نتایج بنچمارک منتسب به آن در فضای وب منتشر شده است.

از آنجایی که پردازنده های نسل حاضر به اندازه کافی قدرتمند هستند، کاربران بیشتر تمایل دارند تا موبایل های آنها دمای کمتری تولید کرده و طول عمر باتری طولانی تری داشته باشند که نتیجه آن نتایج بنچمارک نا امید کننده خواهد بود.

بر اساس اطلاعات قابل مشاهده در پایگاه داده Geekbench، دستگاه مورد اشاره از چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. پردازنده مذکور دارای فرکانس 1.9 گیگاهرتز بوده که در مقایسه با آن اسنپدراگون 820 به کار رفته در گلکسی S7 از فرکانس 1.6 گیگاهرتزی استفاده می کند. بنابراین نتایج بنچمارک تک هسته ای برای آنها به ترتیب برابر با 2004 و 1785 بوده که کاملاً منطقی به نظر می رسد.

بدین ترتیب اگرچه احتمالاً  گلکسی S8 با چیپست اسنپدراگون 835 نتایج بنچمارک ضعیف تری نسبت به گلکسی S7 نخواهد داشت اما کماکان مصرف انرژی کمتر، قدرت پردازش گرافیکی بالاتر و قابلیت های بیشتر نظیر بهبود پردازش VR را به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است نتایج به دست آمده حاصل از نسخه آزمایشی موبایل پرچمدار سامسونگ بوده و نمی توان آنها را ملاک قرار داد و می بایست منتظر نسخه نهایی قابل عرضه به بازار ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک گلکسی S8 مجهز به اسنپدراگون 835؛ این بار بهتر از گلکسی S7»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..