تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد در شب عروسی کاری با زنش کرد که باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد!!!

عروس و داماد مجبور شدند کاملا لباس های خود را درآورده و در جلوی چشم مهمانان اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند. در یک اتفاق عجیب که گویا در چین زیاد رخ میدهد داماد و عروس در جلوی چشم مهمانان و به اصرار آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی کردند!

لحاف قرمزی برای عروس و داماد پهن شد و هردوی آنان برهنه به زیر لحاف رفتند . مهمانان مراسم که آنها را وادار به برقراری رابطه جنسی در جلوی چشمشان کرده بودند به گزارش پارس ناز  با کمال بیشرمی لحاف را از روی عروس و داماد برداشتند تا مطمئن شوند آنها برهنه مشغول رابطه جنسی هستند!!!

 این عروس و داماد چینی جلوی چشم میهمانان عروسی خود برهنه شدند و حجله خود را با رابطه جنسی در عروسی انجام دادند .
شبعروسی یکی از خاص ترین روزهای زندگی هر پسر و دختر در دنیاست که در تمام دنیا رابطه جنسی شب عروسی مهم ترین رابطه جنسی دختر و پسر است .رابطه جنسی عروس و داماد در شب عروسی یا به قول ما شب زفاف یا همان شب حجله دارای رسم و رسوم خاصی است که عروس و داماد طبق فرهنگ خود به انجام آن میپردازند .

عروس و داماد چینی در شب عروسی خود جلوی چشم تمام میهمانان عروسی حجله و رابطه جنسی برقرار کردند.عروس و داماد روی یک تخت خواب بزرگ و زیر یک پتوی قرمز رنگ بزرگ برهنه شدند و در زیر پتو جلوی دیدگان میهمانان عروسی به برقراری رابطه جنسی پرداختند .
شبالبته همانطور که در تمام عروسی ها دیده میشود برخی از میهمانان عروسی که نزدیکی بیشتری با عروس و داماد داشتند به شیطنت هایی پرداختند همانند اینکه با یک شیء بر روی عروس میزدند و وی را مجبور به بغل کردن داماد میکردند .
شبیکی دیگر از میهمانان نیز قصد بلند کردن پتو از روی عروس و داماد را داشت که از برهنگی عروس و داماد مطمئن شوند که چندین بار با تلاش عروس و داماد عقب کشید اما در نهایت پتو را از روی عروس و داماد بلند کرد تا رابطه جنسی عروس و داماد برهنه کاملا پیدا شود .
شباین عروسی در شهر زیژوا چین برگزار شد که میهمانان عروسی ، عروس و داماد را مجبور به برقراری رابطه جنسی کردند .با انتشار فیلم رابطه جنسی عروس و داماد در عروسی برخی دختران نظرات جالبی دادند .یک دختر چینی گفت که این خیلی ترسناک است و من نمیخواهم ازدواج کنم .دختر دیگری گفت نمیتوانم این فیلم را نگاه کنم .

شخص دیگری گفت این مرد چطور میتواند بخندد؟ کسی که لخت در برابر چشم همه دیده میشود زن اوست!!از مردم چین در مراسم عروسی های خود عروس و داماد را مجبور به انجام بازی هایی میکنند مثلا با گذاشتن شیء کوچکی در مکانی از لباس عروس و بستن چشمان داماد وداماد باید با لمس بدن عروس شیء را پیدا کند و همه میهمانان نیز نظارت میکنند تا زمانی که این شیء پیدا شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد در شب عروسی کاری با زنش کرد که باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد!!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..