تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش برانکو به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

واکنش برانکو به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شخصاً پیگیر مطالبات شاگردانش شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان پرسپولیس در حاشیه تمرین ظهر امروز تیم‌شان از برانکو بابت عدم دریافت مطالبات خود و همچنین پاداش‌های‌شان گلایه کردند و به وی گفتند باشگاه در این زمینه به قول‌هایی که داده عمل نکرده است. با توجه به این قضیه برانکو در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس خودش پیگیر قضیه شد.

محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در این تماس تلفنی به برانکو قول داد ظرف امروز و فردا بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت خواهد شد. سرمربی پرسپولیس نیز از شاگردانش خواست بدون توجه به مسائل مالی روی تمرین خود تمرکز کنند.

گفتنی است امروز برخی خبرگزاری ها از تحریم تمرین پرسپولیس توسط بازیکنان این تیم خبر دادند.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش برانکو به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..