تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء فرهنگ سلامت با مشارکت 5 میلیونی/سلامت فقط بهداشت‌ودرمان نیست

محمدرضا فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، درباره مهمترین برنامه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تا پایان سال 95 برای دانشجویان پزشکی اظهار داشت: ما برای نخستین‌بار مخاطبین جشنواره فرهنگی خود را که مخصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی با موضوع فرهنگ سلامت بود، را به همه دانشجویان دانشگاه‌های کشور توسعه دادیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در توضیحات بیشتر عنوان کرد: یعنی همه مراکز آموزش عالی کشور می‌توانند شرکت کنند و مخاطبین نیز به 5 میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند و طبیعی است که ما باید زیرساخت‌های این رویداد را فراهم می‌کردیم و متعاقباً امکانات و بودجه می‌گذاشتیم که این کار صورا=ت پذیرفت.

فراهانی ادامه داد: در این جشنواره مخاطبین را افزایش دادیم و همه دانشجوها می‌توانند بعد از فراخوان آثار خود را در فرهنگ سلامت به این جشنواره ارسال کنند، ضمن اینکه در گذشته فقط این جشنواره مخصوص دانشجوها بود ولی هم اکنون این جشنواره را به کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی و اعضای جامعه پزشکی که حتی در بخش خصوصی نیز فعال هستند، تسری دادیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: معتقدیم این جشنواره به حوزه سلامت کمک می‌کند، زیرا ارتقای فرهنگ سلامت نقش ویژه و عمده ای در ارتقای سطح سلامت مردم دارد، چون همه چیز فقط بهداشت و درمان نیست و بعضی اوقات ارتقای فرهنگ مردم در این حوزه به شدت می‌تواند فعالیت‌های ما را در حوزه بهداشت و درمان کارآمد و موثر کند و بهره وری را افزایش دهد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء فرهنگ سلامت با مشارکت 5 میلیونی/سلامت فقط بهداشت‌ودرمان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..