تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس‌ها

اولین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس‌ها به عنوان مهم‌ترین گردهمایی علمی و کاربردی در دو محور زیرساخت و سرویس برگزار می شود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، اولین همایش ملی مراکز داده، زیر ساخت و سرویس‌ها به عنوان مهم‌ترین گردهمایی علمی و کاربردی در دو محور زیر ساخت و سرویس با حضور بانک‌ها ، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، صنعتی و بخش خصوصی کشور در تاریخ ۱۸تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.
ایرج مشگ آبادی، دبیر اجرایی همایش از استقبال گسترده سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی جهت شرکت در این همایش خبر داد.
وی افزود: در این همایش ضمن ارائه مقالات علمی پذیرفته شده، کارگاه‌های آموزشی، نشستهای تخصصی با موضوعات شبکه علمی کشور و شبکه ملی اطلاعات، رویکرد بانک‌ها و مخابرات در مراکز داده و نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه‌ و صنعتی کشور در موضوعات مربوط به محورهای همایش نیز ارائه خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبت نام ، حضور و ارائه مقاله در همایش و شرکت در کارگاه‌های برگزار شده می توانند به آدرس وبگاه همایش www.dc-conf۲۰۱۷.ir مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..