تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود بانوان فوتسالیست قمی به لیگ دسته یک کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رزاقی سرپرست تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس گفت: پرونده مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش بانوان روز دوشنبه در تهران بسته شد و تیم فوتسال ماهان تندیس قم موفق شد جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم روز دوشنبه در تهران به دیدار تیم صدرای نکا رفت و موفق شد حریف خود را با گل‌های زهرا قربانی، مریم محمد زاده و حدیثه قره بگلو ۳ بر صفر شکست دهد و همراه با تیم جنوب شرق تهران راهی لیگ دسته اول کشور شود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم گفت: تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس در اولین بازی از دور برگشت لیگ دسته دوم برابر تیم جنوب شرق تهران ۳ بر ۲ بازنده شد در حالی که در آن مسابقه هر ۲ گل تیم ماهان تندیس را حدیثه قره بگلو به ثمر رسانده بود.

رزاقی بیان داشت: دومین مسابقه نماینده قم در دور برگشت نیز برابر تیم پارسیان هرمزگان برگزار شد که آن مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و مریم محمد زاده در آن مسابقه برای ماهان تندیس گلزنی کرد و بدین ترتیب ماهان تندیس از دور برگشت این مسابقات ۴ امتیاز به دست آورد.

وی عنوان کرد: اندوخته ۷ امتیازی ماهان تندیس از دور رفت سبب شد نماینده قم صعود خود را به دسته اول جشن بگیرد در حالی که بازیکنان این تیم را فوتسالیست‌های بومی قم تشکیل دادند و این تیم با هدایت الهام باباطاهری از مربیان فعال و جوان فوتسال بانوان قم در این مسابقات شرکت کرد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم تصریح کرد: مریم دست پاک، زهرا قربانی، هستی ابراهیمی، حدیثه قره بگلو، مریم محمد زاده، الهه خداوردویی، هانیه الهامی نیا، نسترن خانی، یاسمین ادینی، اسما جعفری، زهرا زندیان، کمند ریاحی، فرنیا شمس نیک، سمیه امینی و فهیمه عباسی بازیکنان تیم ماهان تندیس در این مسابقات بودند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود بانوان فوتسالیست قمی به لیگ دسته یک کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..