تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان اعتبار اشتغال زایی برای مدد جویان بهزیستی در سال آینده 900 میلیارد تومان است

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1031424

رئیس سازمان بهزیستی کشور میزان اعتبار اشتغال زایی برای مدد جویان بهزیستی را در سال آینده 900 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار در ردیف اعتبارات بهزیستی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از موج رسا،انوشیروان محسنی بند پی صبح امروز در دیدار خود با کارکنان بهزیستی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه اظهار داشت:حجم کاری که در شهرستانها انجام می شود بسیار بالا بوده اما نتوانسته ایم عمق کار را به مجلس و دولت  عرضه کنیم.

وی تصریح کرد:تلاش ما در این مسیر این بوده است که مجلس  ودولت را در جریان عمق فعالیتهای بهزیستی قرار داده و در هر دو زمینه موفق بوده و گزارشی نیز در این زمینه به دولت و مجلس ارائه شده است.

وی تاکید کرد:برای اولین بار توفیقی بود که به رئیس جمهور گزارش دهیم و به بیان مشکلات بپردازیم.

محسنی بند پی با بیان اینکه بحث حقوق و مزایای کارکنان اولین خواسته ما بوده است،ابراز کرد :با بررسی انجام شده میزان حقوق دریافتی کارکنان بهزیستی در رده های آخر قرار داشته و در راستای ارتقا حقوق و مزایای کارکنان در قانون بازنگری مورد توجه قرار داده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: برای راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان خرمدره ساختار را لازم را داشته و تجهیزات و اعتبار لازم برای راه اندازی این مرکز به صورت پوشش نیمی از هزینه های ساخت توسط بهزیستی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد یکی از برنامه ها در هر شهرستان برای سال آینده ساخت یک پایگاه خدمات اجتماعی است که در این راستا در هر سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه پایگاه خدمات اجتماعی راه اندازی می شود.

محسنی بند پی میزان اعتبار اشتغال زایی برای مدد جویان بهزیستی را در سال آینده 900 میلیارد تومان اعلام کردو گفت: این اعتبار در ردیف اعتبارات بهزیستی قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: بحث اجباری شدن غربالگری آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه  در برنامه ششم توسعه یکی از موارد پیش بینی شده به صفر رساندن پشت نوبتی برای دریافت مستمری کمیته امداد و بهزیستی بوده است، گقت: امیدوارم تا پایان برنامه ششم  تعداد پشت نوبتی های دریافت مستمری به صفر برسد  .

وی تصریح کرد در بودجه سال 96 این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است و ما سعی داریم برنامه خود  را در مجلس مطرح کنیم.

محسنی بند پی با قول مساعدت برای تکمیل مجتمع هتل اپارتمان سالنمدان در شهر هیدج عنوان کرد ساخت این مرکز به عنوان دومین هتل اپارتمان سالمندان است که سازمان بهزیستی امادگی همکاری با شرکای بهزیستی که خیرین هستند را دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به تعداد پشت نوبت هزینه وام و ازداج مدد جویان ابراز کرد: تا پایان سال تعداد پشت نوبتی های وام ازدواج و هزینه ازدواج به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بهزیستی قول مساعدت برای ساخت مرکز اورژانس اجتماعی خرمدره را دارد، گفت: بهزیستی دفتر نمایندگی سلطانیه را به ادره ارتقاء خواهد داد.

محسنی سازمان بهزیستی را یک سازمان تخصصی در کشور در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانسته و گفت: استان زنجان از لحاظ آسیب های اجتماعی پایین بوده  اما روند آسیب های اجتمای در زنجان رو به رشد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان اعتبار اشتغال زایی برای مدد جویان بهزیستی در سال آینده 900 میلیارد تومان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..