تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت شیروان با خانواده دو شهید

ساعت: 14:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1030901

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت شیروان همزمان با سالگرد شهادت شهید حسن رفیق و شهید مرزبانی شهرستان هادی عظیمی با خانواده این دو شهید دیدارو از مقام این شهید بزرگوار و خانواده انها تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیروان ،  رسول نکوئیان در این دیدار با تاکید بر عظمت شهدا و خانواده آنها گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید فراوان داشته اند که از خانواده شهدا وجانبازان باید سرکشی کرده و مشکلات آنان را برطرف کرد.

وی با اشاره به نقش شهدا در حفظ و نگهداری از انقلاب و آرمان های امام راحل اظهار کرد: شهداء با اهدای خون خود درخت انقلابرا آبیاری کرده و از حریم ولایت و رهبری حراست و پاسداری کردند.

نکوئیان افزود: شهیدان با ایثار و از خودگذشتگی توانستند به مقام والای شهادت دست یابند، ان شاءالله ما بتوانیم از ادامه دهندگان راه آنها باشیم و حضور در کنار خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران برای ما افتخار است

در این دیدارها خانواده های این دو شهید نیز با تشکر از حضور جانشین ناحیه مقاومت شیروان در منازلشان بر حمایت از راه شهدا و ولایتتاکید و خواستار تداوم راه آنها توسط مسوولان شدند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه تقدیم خانواده های معزز شهدا شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت شیروان با خانواده دو شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..