تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو:کی روش فردا به آزادی می رود؟ | امکان حضورم در ورزشگاه نیست

تاریخ نشر : سه شنبه 19 بهمن 1395 مشاهده : 42 سایر اخبار ورزشی RSS

برانکو گفت:نمی توانم فردا در ورزشگاه آزادی حاضر شوم.

برانکو و کی‌روش 

 در حالیکه امروز رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفته بود که کلیه اعضای این باشگاه فردا جهت حمایت از نماینده فوتبال ایران مقابل السد،راهی ورزشگاه آزادی خواهند شد برانکو ایوانکوویچ نمی تواند راهی استادیوم بزرگ پایتخت شود.
وی در این باره به کاپ اظهار داشت:
متاسفانه نمی توانم در ورزشگاه آزادی حاضر شوم.امروز حمایت خود را از نماینده فوتبال ایران ابراز کردم و امیدوارم استقلال در این بازی به موفقیت برسد.اما چون هفته آینده با این تیم یک دربی را پیش رو داریم متاسفانه امکان حضورم در ورزشگاه وجود ندارد.
برانکو در ادامه گفت:
حالا من سوالی دارم.آن این است که آیا آقای کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران فردا در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد شد یا نه؟

کاپ

اخبار مرتبط:

غافلگیری جالب برانکو توسط یک هوادار + عکس

عکسی زیبا از بهنوش بختیاری در کنار برانکو

حمله کارلوس کی روش به برانکو در نیمه شب!! + عکس

شعار و توهین سرخ‌ها علیه برانکو و بازیکنان پرسپولیس

دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو:کی روش فردا به آزادی می رود؟ | امکان حضورم در ورزشگاه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..