تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب پرسپولیسی ها در آستانه دربی پایتخت

پندار خمارلو درباره این مطلب گفت: موضوع تمرین نکردن برخی از بازیکنان صحت ندارد و همه آنها امروز زیر نظر برانکو تمرین کردند. همچنین آنها بعد از پایان تمرین در  باشگاه پرسولیس حضور یافتند تا با طاهری سرپرست باشگاه صحبت کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مدیریت باشگاه تاکنون به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده است و 40 درصد قراردادها را پرداخت کرد. همچنین طبق برنامه قرار است بخش دیگری از مطالبات بازیکنان قبل از دربی پایتخت به حساب آنها واریز شود. 

محسن مسلمان،کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، مهدی طارمی و رامین رضاییان بازیکنانی هستند که بعد از ابراز گلایه های خود بابت پرداخت نشدن مطالباتشان به برانکو راهی باشگاه پرسپولیس شدند تا با طاهری درباره این موضوع صحبت کنند. 

به هر حال بازیکنان پرسپولیس بابت بد قولی مسئولان پرسپولیس ناراحت هستند و باید دید مذاکره آنها با طاهری سرپرست باشگاه به کجا می انجامد و مشکل مالی برطرف می شود یا نه؟

مسئولان پرسپولیس قبل از دربی سرخابی ها باید مشکل مالی برطرف کنند تا بازیکنان این تیم با روحیه به مصاف رقیب دیرینه خود بروند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب پرسپولیسی ها در آستانه دربی پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..