تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش

همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش

همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش 

خواننده پاپ مشهور ایرانی دختر جوانی را که طرفدار وی بوده است با کلک زدن مورد تجاوز قرار داد و اکنون دختر از وی شکایت کرده است. خواننده پاپ که یکی از طرفدارانش را به دام شیطانی اش انداخته و وی را آزار داده بود از سوی قضات دادگاه به شلاق، تبعید و 5سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و خوانندگی محکوم شد.

اوایل تابستان امسال دختر 22ساله ای به نام فرشته به پلیس Police آگاهی رفت و از خواننده پاپ به نام«م_خ»شکایت کرد. دختر جوان گفت: من از طرفداران این خواننده معروف هستم. پوسترهای او را می خریدم و به آهنگ هایش گوش می دادم تا اینکه او را اتفاقی در میدان هروی سوار بر یک دستگاه بنز دیدم.

به او ابراز علاقه کردم و گفتم از طرفدارانش هستم. به همین خاطر اجازه داد تا داخل ماشینش بنشینم و کمی با او صحبت کنم. دقایقی نگذشته بود که گفت چون نصاب پرده به خانه شان رفته و مشغول نصب پرده است باید به خانه پدری اش برود. او مرا هم دعوت کرد تا همراهش بروم تا بعد از پایان کار نصاب پرده کمی با هم صحبت کنیم.

من هم پذیرفتم اما وقتی وارد خانه ویلایی شدیم متوجه شدم کسی در خانه نیست. من ترسیده بودم و می خواستم از خانه خارج شوم اما پسر جوان مانع راهم شد و مرا مورد نیت شیطانی خود قرار داد . به دنبال شکایت دختر جوان، خواننده به نام در خانه پدری اش در شمال تهران بازداشت شد.

به گزارش پارس ناز در حالی که پلیس در تحقیقات به ارتباطات این خواننده با تعدادی زیادی دختر جوان پی برده بود وی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: چون خواننده هستم و ساعتهای زیادی را در استودیو می گذرانم به همین خاطر با دختران زیادی رابطه کاری دارم. من نسبت به دختر جوان که علیه من شکایت کرده هیچگونه عمل غیر عرفی انجام نداده ام.

او از طرفداران من بوده و حالا چون فهمیده علاقه ای به او ندارم این شکایت را علیه من مطرح کرده است.در حالی که پزشکی قانونی ادعای دختر جوان مبنی بر مورد عمل و نیت شیطانی قرار گرفتن را تایید کرده بود خواننده پاپ در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیر علنی و پشت درهای بسته محاکمه شد

و گفت دختر جوان به میل خودش به خانه پدری وی رفته و با او ارتباط نامتعارف برقرار کرده است. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و خواننده جوان را به 99 ضربه شلاق، 2سال تبعید و 5سال محرومیت از فعالیت های فرهنگی و خوانندگی محکوم کرد

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی نامشروع بازیگر مرد با همکارش

دختری جوان که در کودکی ناپدریش به او تجاوز جنسی میکرد

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوز جنسی به این دختر توسط دوست مادرش + عکس

این زن جوان به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

تجاوز جنسی به صدها دختر و زن باردار در مرز ترکیه

تجاوز جنسی به زن روزنامه نگار فرانسوی توسط رییس + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..