تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ از طریق سامانه تلفن گویا

راه اندازی سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ از طریق سامانه تلفن گویا

فناوری اطلاعات > ارتباطات - سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ از طریق شماره گیری 200 راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، سرویس IVR Payment با هدف خرید و افزایش اعتبار و پرداخت قبوض در سامانه تلفن گویا شرکت رایتل جهت رفاه حال مشترکین راه‌اندازی شده است.

گفتنی است در این سرویس با شماره‌گیری 200 یا 09202000000 مشترکین دایمی امکان پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره و مشترکین اعتباری امکان شارژ مستقیم با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک رفاه را دارند.

لازم به ذکر است با یکپارچه شدن سامانه مرکز تماس رایتل با این سرویس، در صورت درخواست مشترکین، امکان استعلام وضعیت تراکنش‌های انجام شده توسط پرسنل مرکز تماس فراهم شده است.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ از طریق سامانه تلفن گویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..