تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب نمایشنامه‌نویس معروف فرانسوی در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نی کتاب «اگر بمیری» نوشته فلوریان زلر را با ترجمه گلناز برومندی منتشر کرده است.

زلر نویسنده و نمایشنامه نویس فرانسوی است که در سال 1979در پاریس متولد شد. او نخستین رمان خود را در سن بیست و دوسالگی منتشر می‌کند و جایزه ادبی هاشت را برای این کتاب دریافت کرد. او به عنوان نمایشنامه‌نویس فرانسوی بیشتر در دنیا شناخته شده است. «آن سوی آینه»، «دیگری»، «چرخ و فلک»، «مادر»، «حقیقت»، «پدر»، «یک ساعت آرامش»، «دروغ» و «پیش از پرواز» از جمله مهم‌ترین نمایشنامه‌های او هستند.

این کتاب سی‌وهشتمین جلد از سری دورتادور دنیا نشر نی به شمار می‌رود.

در بخشی از این کتاب آمده است: «آن: چجوری بگم؟...باید رازش رو، با خودش می برد. باید آدم همیشه رازش رو با خودش ببره. شاید اصلا یه قدیس همین باشه: کسی که قبل از مردن حواسش هست که نیمه تاریکش رو پاک کنه و بعد بره...»

در این اثر چهار شخصیت آن، پی یر، دانیل و لورا دام حضور دارند که اتفاقات حول ماجرای زندگی این چهار نفر رقم می‌خورد.

گلناز برومندی مترجم فعال حوزه نشر در سال 1360 در تهران متولد شد و در رشته ترجمه ادبی زبان فرانسه تحصیل کرد. او کار ترجمه را با آثار فلوریان زلر آغاز کرد و در سال 2010 در نمایش «صدای زن/ صدای خون» را به کارگردانی تینوش نظم جو در فرانسه به روی صحنه رفت.

این کتاب در 116 صفحه و با قیمت 12 هزار تومان روانه بازار شده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب نمایشنامه‌نویس معروف فرانسوی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..