تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ و رفتار تحقیرآمیزش با همسرش ملانیا، زیر ذره بین کارشناسان! + تصاویر

تاریخ نشر : سه شنبه 19 بهمن 1395 مشاهده : 873 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

رفتارهای دونالد ترامپ نسبت به همسرش، در فیلمی که ترامپ به دیدار او رفته و ملانیا و به استقبالش شتافته زیر ذره بین خبرنگاران و کارشناسان زبان بدن قرار گرفته است.

رفتار تحقیرآمیز ترامپ با همسرش

رفتارهای دونالد ترامپ نسبت به همسرش

رفتارهای دونالد ترامپ نسبت به همسرش ، در فیلمی که ترامپ به دیدار او رفته و ملانیا و به استقبالش شتافته زیر ذره بین خبرنگاران و کارشناسان زبان بدن قرار گرفته و از این دیدار رفتار تحقیرآمیز رئیس جمهور نسبت به همسرش استنتاج شده است.

به نقل از پایگاه انگلیسی "دیلی میل" (Daily Mail) با انتشار گزارشی به رفتار دونالد ترامپ با ملانیا ترامپ در فرودگاه "پالم بیچ" فلوریدا پرداخته است. ترامپ پس از پیاده شدن از هواپیما، در حالی که همسرش قصد داشته دست او را بگیرد، از این کار خودداری کرده است.

بنا به گزارش دیلی میل، ترامپ پس از پیاده شدن از هواپیما، در حالی که همسرش قصد داشته دست او را بگیرد، از این کار خودداری کرده است.
ترامپ پس از گرفتن دست ملانیا تنها دو ضربه به بر روی آن زد و دستش را رها کرد؛ موضوعی که برخی آن را تحقیر جدید ترامپ نسبت به همسرش دانسته اند.

به گفته یک کارشناس «زبان بدن»، گرفتن دستان همسر نشانه اتحاد است اما ترامپ با این اقدام قصد دارد استقلال خود را نشان دهد و اعلام کند که قدرت تنها در اختیار من است.

 رفتار تحقیرآمیز ترامپ با همسرش زیر ذره بین کارشناسان

 رفتار تحقیرآمیز ترامپ با همسرش زیر ذره بین کارشناسان

رفتار تحقیرآمیز ترامپ با همسرش زیر ذره بین کارشناسان

ایران

اخبار مرتبط:

دونالد ترامپ| همه حاشیه های خانواده ترامپ + تصاویر

ترامپ برای وقت گذرانی آخر هفته کجا می رود؟! + تصاویر

توجیه ترامپ برای گرفتن دست ترزا می چه بود؟!+ تصاویر

عکس ایوانکا ترامپ و همسرش که خشم معترضان ترامپ را برانگیخت!+ عکس

دستور جدید ترامپ| کودک 5 ساله ایرانی در فرودگاه آمریکا بازداشت شد!+ تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ و رفتار تحقیرآمیزش با همسرش ملانیا، زیر ذره بین کارشناسان! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..