تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز مو‌های عجیب ترامپ لو رفت +تصاویر

راز مو‌های عجیب ترامپ لو رفت +تصاویر

میرور به نقل از هارولد بورنشتاین، پزشک خصوصی دونالد ترامپ Trump رئیس جمهوری آمریکا، نوشت: «ترامپ برای جلوگیری از ریزش موی سر خود یک نوع داروی پروستات مصرف می کند».

بورنشتاین که از 37 سال پیش پزشک خصوصی ترامپ است، افزود: «داروی پروپِکیا که ترامپ مصرف می کند، حدود 90 درصد می تواند مانع ریزش موی او شود».

پزشک خصوصی ترامپ گفت: «دورۀ درمان ریزش مو با این دارو 6 ماه طول خواهد کشید و عوارضی همچون پریشانی فکری و ناتوانی جنسی خواهد داشت».

بورنشتاین می افزاید: «ترامپ چند آنتی بیوتیک نیز برای درمان بیماری پوستی، افزایش کلسترل خون و چربی خود مصرف می کند».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ترامپ

ترامپ

ترامپ

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز مو‌های عجیب ترامپ لو رفت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..