تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فروش کیا اسپورتیج 2017 در ایران + لیست قیمت

آغاز فروش کیا اسپورتیج 2017 در ایران + لیست قیمت

آگهی فروش

گروه خودرو
نویسنده

فروردین ماه امسال بود که در رابطه با خصوصیات نسل چهارم کیا اسپورتیج که با مدل 2017 به ایران خواهد آمد، پس از معرفی به طور کامل صحبت کردیم و گفتیم که احتمال ورود آن به کشور هم بسیار بالا است، تا اینکه اردیبهشت ماه سال جاری حضور کیا اسپورتیج 2017 در بازار کشور تایید شد و انتظار می‌رفت که همزمان با نسل جدید هیوندای توسان که با کد TL به ایران آمده، شاهد حضور نسل جدید اسپورتیج نیز باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و حال پس از وقفه ای طولانی پیش فروش این خودرو آن هم با تحویل 90 روز کاری شروع شده است. البته خودروبانک معطل نشده و با مراجعه به مناطق آزاد کشور این خودروی جدید بازار را مورد تست و بررسی قرار داده و در مورد نقاط قوت و ضعف آن گفته که می توانید در مقاله تست و بررسی کیا اسپورتیج 2017 با آن بیشتر آشنا شوید، حال امروز خبری دیگر در رابطه با کیا اسپورتیج داریم، ولی پیرامون شرایط فروش آن که اخیراً از سوی اطلس خودرو اعلام شده است. با خودروبانک همراه باشید.
با مراجعه به وبسایت اطلس خودرو، در لابه لای شرایط فروش محصولات مختلف کیا می‌توان خودروی کراس اوور کیا اسپورتیج نسل جدید را مشاهده کرد که تنها با یک شرایط فروش، آن هم به صورت علی‌الحساب و با قیمت نقدی 174 میلیون و 527 هزار تومانی ثبت نام می‌شود، به این صورت که در مرحله ثبت نام مبلغ 100 میلیون تومانی از متقاضی دریافت می‌شود و پس از گذشت 90 روز کاری، خودروی مد نظر به مشتری تحویل داده شده و مابقی هزینه خرید ماشین دریافت می‌شود. البته ناگفته نماند که قیمت ذکر شده بدون مالیات بر ارزش افزوده است، زیرا با احتساب مالیات برارزش افزوده حدودا 14 میلیون و 474 هزار تومانی، نسل چهارم کیا اسپورتیج به قیمت 189 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

در خصوص مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2017 حضور یافته در بازار کشور هم می‌توان گفت که در زیر کاپوت آن از پیشرانه‌ای 2.4 لیتری تنفس طبیعی از نوع GDI استفاده شده است که در حداکثر کارایی خود قادر به تولید نیرویی 181 اسب بخاری خواهد بود.
به عنوان گزینه‌ای استاندارد هم کیا اسپورتیج از 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم مدیریت پایداری خودرو (VSM)، کنترل پایداری الکترونیکی خودرو (ESC)، سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم هشدار و توقف خودکار در صورت احتمال تصادف، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم نظارت راداری 70 متری، سیستم هشدار تراکم ترافیک و مهم‌تر از همه، 5 ستاره ایمنی دریافتی از اتحادیه اروپا سود می‌برد.
در ادامه می توانید شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017 جدید را در جدول زیر مطالعه نمایید.
شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017

شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فروش کیا اسپورتیج 2017 در ایران + لیست قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..