تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمایل ایتالیایی ها برای سرمایه گذاری در بناهای تاریخی ایران

موسس و رئیس هیات مدیره یک شرکت ایتالیایی با ابراز علاقه برای سرمایه گذاری در بناهای تاریخی کشور، آینده صنعت گردشگری ایران را روشن ارزیابی کرد.

«لودیو باسی»، موسس و رئیس هیات مدیره شرکت «ایر ایتالی» که با هدف آشنایی سرمایه گذاران خارجی با ظرفیت های بناهای تاریخی ایران و بررسی زمینه های سرمایه گذاری با محمدرضا پوینده، مدیرعامل صندوق احیا بازدید کرد، با اشاره به تاریخچه این شرکت و زیرمجموعه های آن گفت: ما به دنبال ایده ای هستیم که بتوانیم در ایران با مشارکت در زمینه بوتیک هتل ها و در اختیار گرفتن بناهای تاریخی، با همکاری طرف های ایرانی فعالیت کنیم.

این سرمایه گذار ایتالیایی افزود: امیدواریم بتوانیم در ایران پروژه ای منطبق با استانداردهای بین المللی تعریف کنیم، که دارای توجیه اقتصادی خوبی نیز باشد.

ایران کشوری است که مردمی بسیار محترم و آینده ای روشن دارد که فضا را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصاد و از جمله صنعت گردشگری مهیا می کند.

محمدرضا پوینده، مدیرعامل صندوق احیاء نیز با اشاره به ظرفیت های مختلف سرمایه گذاری در بناهای تاریخی کشور گفت: در صورت وجود تمایل جدی برای ورود شرکت «ایر ایتالی» به حوزه گردشگری ایران، صندوق احیاء می تواند همکاری های لازم را در این حوزه انجام دهد.

همینطور مایل هستیم که تجارب و ایده های بین المللی شرکت «ایر ایتالی» در ایران و در حوزه فعالیت صندوق احیاء بهره ببریم، چون در شهرهای مختلف بناهای تاریخی زیادی در اختیار ماست که می توانیم در زمینه انتقال دانش برای احیاء آنها یا سرمایه گذاری در این مجموعه ها همکاری هایی را رقم بزنیم.

با توجه به افزایش آمار گردشگران خارجی و به ویژه اروپایی در ایران می توان عرصه مناسبی برای همکاری های دو جانبه گشود، ما نیز تمایل داریم که این دست همکاری ها از حوزه تئوری خارج و وارد عرصه عمل شوند.

در سال گذشته ۶۰ سرمایه گذار برای ۶۰ بنای تاریخی جذب شده اند که از این تعداد ۲۶ بنا در حال مرمت هستند و در سال جاری مراحل مرمت آنها تمام می شود.

رئیس هیات مدیره صندوق احیاء با اشاره به اینکه ایران ثبات سیاسی و امنیتی خوبی دارد که می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، اضافه کرد: انتقال دانش فنی در موارد در این دست موارد باید دارای الگویی باشد که منجر به جلب و جذب همکاری های بیشتر طرف های خارجی شود.

براساس این گزارش، شرکت «ایر ایتالی» شرکت فعال در زمینه ساخت، تجهیز و راه اندازی هتل در حوزه بین الملل و صاحب امتیاز گروه هتل های «میسونی» ایتالیا در خاور میانه است که در حال مطالعه ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران و از جمله احیاء بناهای تاریخی است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمایل ایتالیایی ها برای سرمایه گذاری در بناهای تاریخی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..