تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرآیندهای ماهیتی آسیاتک رو به رشد است

2368454 در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت،از فاز ۲ شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، و به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، ‌در ابتدای این مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و محمد جواد آذری جهرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت از نمایشگاه دستاوردهای ICT شرکت‌های برتر حوزه فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه‌های این وزارتخانه بازدید کردند.
2368453
محمود واعظی در جریان بازدید از غرفه آسیاتک، با بیان این جمله که آسیاتک شرکتی منظم و دارای فرآیندهای ماهیتی رو به رشد است، از پیشرفت‌های حاصله شبکه ملی اطلاعات از هنگام افتتاح در هفته دولت (شهریور ۱۳۹۵) تا بازه زمانی کنونی اطلاع پیدا کرد.
محمد علی یوسفی‌زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک نیز طی این بازدید آخرین دستاوردهای آسیاتک در ایجاد زیر ساخت‌های لازم و تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات را برای وزیر ارتباطات تشریح کرد.مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات، با هدف رونق بخشی به کسب و کارهای نوین راه‌اندازی شده و دستآوردهایی نظیر دسترسی به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزایش پوشش و کیفیت را شامل می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرآیندهای ماهیتی آسیاتک رو به رشد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..