تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار پنج ماهه کارگران معدن گرانیت و یکساله مراغ برای پرداخت معوقات/حقوق دوماه کارگان معدن پرداخت می شود

ساعت: 12:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1031250

کارگران معدن زغال سنگ شاهرود گرانیت خواستار دریافت مطالبات پنج ماه معوقه خود برای تامین هزینه های مربوط به امرار معاش و شب عید شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، کارگران معدن زغال سنگ شاهرود گرانیت در روستای ملچ آرام شهرستان رامیان در تماسی با گل رامیان گفتند: کارگران این معدن از شهریورماه سال جاری بابت معوقات حقوق خود طلبکارند.

آنان می گویند: آخرین حقوق دریافتی شان مربوط به مرداد ماه سال جاری است و ازآن موقع تاکنون، کارگران پولی از کارفرما دریافت نکرده اند.

این کارگران تصریح کردند: مشکلات در پرداخت دستمزد، آنها را در شرایط بد مالی قرار داده است و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و شب عید نیازمند دریافت معوقاتشان هستند.

در بحبوحه  خبر معوقات حقوق کارگران معدن بودیم که صدای اعتراض کارگران جاده رامیان به شاهرود (شرکت مراغ) هم بلند شده که از عدم پرداخت حقوق و مزایای یک ساله شان ابراز نارضایتی و شکایت داشتند و خواستار دریافت مطالباتشان بودند.

در همین راستا و با پیگیری خبرنگار ما، فرماندار شهرستان رامیان و مدیرکل صنعت ومعدن گلستان در حال پیگیری هستند تا پایان بهمن، دوماه از حقوق معوقه کارگران شاهرود گرانیت پرداخت شود.

همچنین فرماندار گفت: تا پایان بهمن ماه قرار است اسناد خزانه ای برای پیمانکار پرداخت شود تا معوقات کارگران پرداخت شود.

kargaraaa1

kargaraaa2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار پنج ماهه کارگران معدن گرانیت و یکساله مراغ برای پرداخت معوقات/حقوق دوماه کارگان معدن پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..