تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات نظام اسلامی در مناطق محروم قابل مقایسه با حکومت شاهنشاهی نیست

ساعت: 12:03 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1031239

استاندار گلستان گفت : خدمات ارزنده ای که نظام اسلامی در روستاها و مناطق محروم انجام داده است قابل مقایسه با حکومت شاهنشاهی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، حسن صادقلو استاندار استان گلستان در افتتاح مدرسه آق قلا گفت : هدف از قیام در زمان سلطنت شاهنشاهی ایجاد حکومت اسلامی بود.خدمت به مردم جوهره حکومت اسلامی ایران است. امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز در زمان رهبری خود، خدمت را سرلوحه خود قرار داده بودند.

وی افزود : خدمت به محرومین جلوه بسیار بزرگی دارد. خدمات ارزنده ای که نظام اسلامی در روستاها و مناطق محروم انجام داده است قابل مقایسه با حکومت شاهنشاهی نیست.

صادقلو ادامه داد : رئیس جمهور در همان سفری که محبت و گرمی شما مردم مهربان روستای دوگونجی باعث شد تا ایشان دستور توقف قطار را دهند، دستور به حل مشکلات این روستا را صادر کردند.

استاندار ساخت این مدرسه را یکی از طرح ها در جهت حل مشکلات آموزشی این روستا دانست و افزود : امیدواریم با افتتاح این مکان آموزشی،مردم روستا علم اندوزی را فرا بگیرند و از دل این آموزش ها شخصیت های بزرگی برای خدمت هرچه بهتر پرورش یابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات نظام اسلامی در مناطق محروم قابل مقایسه با حکومت شاهنشاهی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..