تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت نساجی قائمشهرنقطه سرخط/ سرمربی اخراجی فراخوانده شد

به گزارش خبرنگارایرنا، حسین مسگرساروی سرمربی سابق نساجی قائمشهرکه جایگزین محمود فکری سرمربی
مستعفی این تیم شده بود، پس سه هفته منصوب شدن به عنوان سرمربی به یکباره از این سمت برکنار و ساکت الهامی از مربیان سابق صبا قم جایگزینش شد.
با اخراج مسگر ساروی مربی بومی تیم نساجی قائمشهر این تیم از جایگاه پنجم به نهم سقوط کرد و از سه بازی صرفا یک امتیاز کسب کرد.
حسین مسگرساروی فراخوان هیات مدیره نساجی به ایشان برای برگشت به تیم را به عنوان نفر اول کادر فنی تایید کرد.
مسگرساروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که توافق اولیه با مدیران باشگاه نساجی برای برگشت به تیم به عنوان کادرفنی انجام شده، ولی برای انعقاد قرارداد مجدد با این باشگاه باید خواسته هایم مد نظر قرار گیرد.
وی تصمیم گیر اول و آخر فنی در تیم را از مهمترین مطالبه خود برای برگشت مجدد به عنوان سرمربی تیم نساجی قائمشهر اعلام کرد.
وی مشکل تیم های فوتبالی مازندران از جمله نساجی قائمشهر را حواشی آن دانست و اظهارداشت : حواشی که از بیرون به تیم تزریق می شود باعث شده تیم نتواند تمرکز خوبی داشته باشد و این در نتایج ضعیف تیمی تاثیر گذار است.
نساجی قائمشهر یکی از 2نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول ایران است که از 23 بازی با کسب 35 امتیاز در رده 9 جدول 18 تیمی قرار دارد.
خونه به خونه دیگر نماینده استان با همین تعداد بازی با کسب 32 امتیاز در رده دهم این رقابت ها قرار دارد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت نساجی قائمشهرنقطه سرخط/ سرمربی اخراجی فراخوانده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..