تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 16 درصدی سرقت های مستوجب تعزیر در قلعه گنج کرمان

به گزارش ایرنا غلامرضا مارزی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم قلعه گنج که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان در دادگستری افزود: خوشبختانه در مجموع، تعداد پرونده های سرقت طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت ویژه اقدامات پیشگیری از وقوع جرم گفت: تامین روشنایی معابر شهری و روستایی در راستای کاهش جرایمی از قبیل سرقت موثر است.
این مقام قضایی تصریح کرد: مجرمان بیشتر مناطقی را برای ارتکاب جرم بر می گزینند که وقوع جرم در آنجا راحت تر بوده و امکان مشاهده و دستگیری این افراد در آن مناطق کمتر باشد.
وی با بیان اینکه در سال جاری جلسات متعددی در راستای کاهش وقوع سرقت در شهرستان قلعه گنج تشکیل شده است خاطرنشان کرد: همه نهادهای مربوطه در راستای پیشگیری از جرایمی از قبیل سرقت باید همکاری لازم را به عمل آورند.
مساحت شهرستان قلعه گنج 14 هزار و 200 کیلومتر مربع معادل 3.3 درصد از کل مساحت استان کرمان و فاصله این شهرستان تا مرکز استان 420 کیلومتر است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 16 درصدی سرقت های مستوجب تعزیر در قلعه گنج کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..