تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه آسیا راهپيمايان يوم ا... 22 بهمن را تحت پوشش قرار داد

بیمه آسیا راهپيمايان يوم ا... 22 بهمن را تحت پوشش بيمه حوادث و مسووليت قرار داد

به گزارش شما نیوز،روابط عمومي بيمه آسيا در اطلاعیه ای ضمن فراخوان حضوري پرشور در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن و اعلام  برپایی غرفه فرهنگی بیمه آسیا در مسیر راهپیمایی (شعبه آزادی بیمه آسیا) از مشارکت مدیریت ارشد ، مدیران ، کارکنان و نمایندگان بیمه آسیا در سي و هشتمين سالگرد پيروزي غرورآفرین انقلاب اسلامي در جهت تجدید میثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) ، شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، پاسداشت دستاوردهاي عظيم و ارزشمند انقلاب اسلامي و بيعت با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
در اين اطلاعيه و با اشاره به ارائه اين پوشش بيمه اي از طريق کنسرسيوم شرکت هاي بيمه ايران، آسيا، البرز و دانا آمده است: طبق هماهنگي هاي انجام شده با ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي ، راهپيمايان يوم ا... 22 بهمن تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت ، نقص عضو دائم و کلی ناشی از حادثه و بیمه مسئولیت برای خطرات فوت و نقص عضو دائم بیمه شدگان در صورت احراز مسئولیت  قرار دارند.

منبع: روابط عمومی بیمه آسیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه آسیا راهپيمايان يوم ا... 22 بهمن را تحت پوشش قرار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..