تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبتلا شدن سالانه 5 هزار نفر اصفهانی به سرطان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مریم طباطباییان با اعلام این خبر گفت: در در خصوص آخرین وضعیت آماری سرطان‌های موجود در استان اصفهان دو هفته گذشته برنامه‌ای برای ریز فاکتورهای محیطی سرطان مانند آلودگی هوا، امواج رادیواکتیو و غیره برگزار شد.

وی ادامه داد: سرطان‌ها به سن‌های پائین‌تر شیوع پیدا نکرده و سرطان‌های شایع در بین آقایان معده، روده، پوست، مثانه و پروستات و هم‌چنین سرطان‌های پوست، پستان، روده بزرگ و معده در خانم‌ها بیشتر است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سرطان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه میزان بروز سرطان در چند ساله اخیر افزایش داشته است، گفت: همان‌طور که در سازمان بهداشت جهانی پیش‌بینی می‌شد، روند رشد سرطان روندی افزایشی با حرکت متوسط است.

طباطباییان تأکید کرد: نیازمند هستیم تا با رعایت موارد پیشگیری از سرطان و کنترل ریز فاکتورها بتوانیم حداقل آمار و روند افزایشی سرطان را برای 10 سال آینده به یک روند ثابت تبدیل کنیم .

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبتلا شدن سالانه 5 هزار نفر اصفهانی به سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..