تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغزش و اشتباه مقابل السد جای جبران ندارد / افسوس فینالی را می‌خورم که ستاره سوم را از استقلال گرفت

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیروس دین محمدی در خصوص دیدار آبی پوشان و السد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «کار استقلال در این بازی ساده نیست. السد تیم بزرگی است و در بازی های داخلی قطر هم نتایج خوبی گرفته است. این تیم از بازیکنان بزرگ و توانمندی استفاده می کند. اسکلت بندی تیم السد نسبت به اسکلت اولیه استقلال بسیار با تجربه تر است.»

 

پیشکسوت آبی‌ها گفت: «بازیکنان استقلال تا اینجای کار هم غیرتمندانه بازی کرده‌اند. اما بی تعارف باید بگویم اگر بخواهند السد را ببرند باید هر چه دارند را در زمین رو کنند چون لغزش و اشتباه در این بازی جای جبران ندارد. بازیکنان تیم ما باید در این بازی، آسیایی بازی کنند.»

 

وی افزود: «در صورت پیروزی بر السد و صعود به مرحله بعدی مسابقات، شرایط برای نتیجه گرفتن با توجه به فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود زیاد است. در آن مرحله آبی پوشان می‌توانند با تعیین یک استراتژی خاص بازی به بازی برای نتیجه گرفتن به میدان بروند و در نهایت از گروه صعود کنند.»

 

دین محمدی که خود خاطرات زیادی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال های ۷۷ و ۷۸ دارد و دو گل تاریخی در این مسابقات به تیم های الهلال و جوبیلو ایواتا زد می‌گوید: «خیلی‌ها به من می‌گویند قشنگ ترین گل‌های آن دوره از مسابقات را زدم. اما من افسوس فینالی را می‌خورم که در ورزشگاه آزادی باید می‌بردیم و به راحتی آن را از دست دادیم. همیشه در خلوت خودم می‌گویم فرصت داشتیم که ستاره سوم را روی پیراهن استقلال بنشانیم که این فرصت از دست رفت.»

 

هافبک سابق این تیم خاطر نشان ساخت: «امیدوارم بازیکنان فعلی استقلال بتوانند با گل زنی خود خاطره گل های آن سال مرا زنده کنند.»

مهر

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغزش و اشتباه مقابل السد جای جبران ندارد / افسوس فینالی را می‌خورم که ستاره سوم را از استقلال گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..