تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه گردشگری تهران از تنوع بسیار زیادی برخوردار است

سفیر آفریقای جنوبی در تهران گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در 10 ساله گذشته از نظر تنوع و جاذبه های گردشگری بی سابقه است.

ویلیام مکس فلمن وایتد روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با تاکید بر اینکه نمایشگاه گردشگری فرهنگ غنی، تمدن باستانی وزیبایی های ایران را به ما نشان داد، افزود: ایران امن ترین کشور منطقه است و داشتن رابطه دوستانه با آن افتخار برای ما به حساب می آید.

وی خواستار توسعه روابط اقتصادی دو کشور و سرمایه گذاری بیشتر بخش های دولتی و خصوصی ایران و آفریقای جنوبی در زمینه گردشگری وجذب توریسم شد.

ویلیام مکس فلمن وایتد افزود: این نمایشگاه می تواند منبع درآمد خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و فرصت های شغلی زیادی را برای کشورهای شرکت کننده فراهم کند.

نمایشگاه گردشگری و همکاری کشورها در این زمینه موجب تقویت دوستی ملت ها و تبادل فرهنگی میان آنها می شود. وی خواستار تداوم برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال شد و گفت: اینگونه اجتماعات موجب توسعه روابط فرهنگی واقتصادی کشورها بویژه افریقای جنوبی وایران می شود.

دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته امروز با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و زهرا احمدی پور رییس سازمتن میرا فرهنگی در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و تا 21 بهمن ماه دایر است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه گردشگری تهران از تنوع بسیار زیادی برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..