تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شیروان

ساعت: 10:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1024933

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت سه هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تراکتور تانکردار در شهرستان شیروان کشف شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شیروان ،سرهنگ مسعود وحیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت در پی تشدید اقدامات انتظامی وبرخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت وجلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ماموران آگاهی شهرستان در هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان شیروان به یک دستگاه تراکتور تانکر دار مظنون شده و آن را متوقف می نمایند.

وی افزود ودر بازرسی های به عمل امده مشخص شد که خودرو توقیفی حامل سه هزار لیتر مواد سوختنی از نوع گازوئیل می باشد.

وحیدی با بیان اینکه خودرو مذکور به علت عدم ارئه مدارک از سوی راننده به پارکینگ منتقل گردید تصریح کرد متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست تا  در صورت مشاهده وبرخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز وتوزیع سوخت توسط افراد سود جو ، در اسرع وقت از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع داده تا از تاراج سرمایه ملی کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام /م الف 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شیروان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..