تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله داروهای دامی قاچاق در الیگودرز کشف وضبط شد

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1031146

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز از کشف داروهای دامی قاچاق به ارزش 80میلیون ریال در اتوبوس مسافربری ودستگیری راننده متخلف در ایست وبازرسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خدارحم ذلقی در گفت وگو با هیجار  گفت: مأموران انتظامی  الیگودرزطی یک عملیات ایست وبازرسی محموله داروهای دامی  قاچاق  که به طرز ماهرانه در اتوبوس مسافربری جاسازی شده بود کشف وضبط نمودند.

وی ادامه داد : ارزش این محموله قاچاق حدود 80 میلیون ریال برآورد شده است  وراننده متخلف قصد جابجایی این محموله قاچاق را از استان فارس به شهرستان خرم آباد را داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت : در این زمینه یک نفر دستگیر شده که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داد شد.

ذلقی در آخر اظهار داشت :مسافران وشهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو ، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله داروهای دامی قاچاق در الیگودرز کشف وضبط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..