تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محوشدن ورزش در کهگیلویه/هیأت‌های ورزشی کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند

ساعت: 10:15 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1030836

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: می خواهم یک چیز را خدمت آقای سلطانی فر عرض کنم و آن هم این است که ورزش در کهگیلویه بزرگ کاملا محو هست و هیچی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه   عدل هاشمی پور نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور برگزار شد،گفت: می خواهم یک چیز را خدمت آقای سلطانی فر عرض کنم و آن هم این است که ورزش در کهگیلویه بزرگ کاملا محو هست و هیچی ندارد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: امیدوارم با آمدن مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ورزش در این منطقه تکانی بخورد و شاهد توسعه و پیشرفت امکانات ورزشی در ین چهار شهرستان باشیم.

پایگاه خبری کهگیلویه
 

هاشمی پور افزود:از وزیر ورزش درخواست دارم که کارگروهی را مشخص کنید تا مشکلات این چهار شهرستان بررسی شود تا با انجام کارهای زیر بنایی و برنامه ریزی شده این مشکلات برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های ورزشی نیمه تمام زیادی در چهار شهرستان وجود دارد که سال ها است تکمیل نشده اند گفت: این پروزه های ناتمام مردم را نا امید کرده است و از وزیر ورزش درخواست داریم که این پروژه های بلاتکلیف را تکمیل کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه هیأت‌های ورزش شهرستان کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند گفت: با وجود همین بودجه بسیار اندک ورزشکاران این شهرستان در عرصه ملی و بین المللی به موفقیت های بسیاری رسیده اند.

هاشمی پور به اعتبار هشت میلیارد تومانی که به ورزش شهرستان بهمئی اختصاص یافته است اشاره کرد وافزود: انتظار داریم برای سه شهرستان دیگر حوزه انتخابیه هم بودجه خوبی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محوشدن ورزش در کهگیلویه/هیأت‌های ورزشی کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..