تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مصرف همزمان متفورمین و اسید فولیک، خطرناکه؟

سوال:

سلام روز بخیر،من دچار سندرم تخمدان پلی کیستیک هستم و دکترم برای اینکه زودتر به امید خدا جون بارداربشم قرص متفورمین ۵۰۰و قرص اسیدفولیک دادن،و گفتن زمانی که پریود شدی روزی یک عدد بخور، سوال من اینه که مصرف همزمان این دوتا قرص در یک روز مشکلی برام پیش نمیاره؟ من چاق نیستم، و سوال دومم اینکه بعد از تمام شدن پریودم باید مصرف این دوتا قرصامو قطع کنم تا پریود بعدی؟؟ ممنون از شما 

جواب:

اسیدفولیک را که باید از سه ماه قبل از بارداری مصرف کنید. برای پیشگیری از ناهنجاری های لوله عصبی در جنین. ربطی به بیماریتان ندارد. مصرف همزمان با متفورمین هم مشکلی ندارد.

در مورد متفورمین هم این دارو برای کم شدن مشکلات پلی کیستیک داده می شود. در صورتی که نزدیکی داشته باشید و شک به بارداری باشد باید قطع می شود.

توصیه می کنم دمنوش بابونه و دمنوش رازیانه روزانه مصرف شود تا سه ماه. 

روغن مالی گرم ناحیه تخمدان ها 

پیاده روی سریع روزانه نیم ساعت  یا ده بار دویدن دور اتاق هر بار دو دقیقه

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : توده دهانه رحم، درد نداره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مصرف همزمان متفورمین و اسید فولیک، خطرناکه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..