تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده، حدود 650 کاراته کار از استان های مختلف کشور حضور دارند که در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند .
کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در بخش های کاتای تیمی و انفرادی و کومیته(مبارزه) انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت که روز اول این مسابقات در بخش کاتای تیمی و انفرادی و مبارزه وزن 55- کیلوگرم برگزار می شود.
بر این اساس و در مسابقات برگزار شده بخش کاتای تیمی و انفرادی ، کاراته کاران استان های تهران ، البرز ، مرکزی و گلستان برابر حریفان خود به برتری رسیدند و به مرحله بعدی این دوره از رقابت ها صعود کردند.
مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت سه روز در رشت ادامه خواهد یافت و کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در روز دوم در بخش مبارزه و اوزان 60- کیلوگرم و 67- کیلوگر با هم به رقابت می پردازند و در روز پایانی این مسابقات نیز ، کاراته کاران اوزان 75- کیلوگرم ، 84- کیلوگرم و 84+ کیلوگرم با هم به رقابت خواهد پرداخت.
در پایان این رقابت ها نیز ، نفرات برتر اوزان مختلف رقابت های بخش کاتا و مبارزه ، به اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران دعوت خواهند شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..