تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادان: انصراف از «سنتوری» نه غم نان است و نه غم نام

کد خبر: ۴۷۵۶۶۹

۱۲۷  بازدید

بهرام رادان با امضای علی بلورچی (سنتوری)، در واکنش به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه «هفت» برای چندمین‌بار به شایعات حضورش در «سنتوری مرد پاییزی» واکنش نشان داده است.

وب سایت آی سینما: بیش از دو سال است که خبرهای ضد و نقیضی درباره ساخته شدن «سنتوری مرد پاییزی» شنیده می‌شود. در این مدت بهرام رادان چند بار اعلام کرده که قرار نیست در این فیلم بازی کند و حتی نامه‌ای نیز در این‌ رابطه به داریوش مهرجویی نوشته که متن آن رسانه‌ای نشده است؛ با این‌حال محمدرضا شریفی‌نیا به تازگی در برنامه «هفت» باز هم از رادان در کنار حامد بهداد و لیلا حاتمی به عنوان یکی از بازیگران این فیلم نام برده که این اتفاق واکنش مجدد بهرام رادان را به همراه داشت.

رادان: انصراف از «سنتوری» نه غم نان است و نه غم نام

بهرام رادان با امضای علی بلورچی (سنتوری)، در واکنش به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه «هفت» برای چندمین‌بار به شایعات حضورش در «سنتوری مرد پاییزی» واکنش نشان داده است. او در یادداشت کوتاهی خطاب به داریوش مهرجویی که آن‌را در صفحه اینستاگرامش قرار داده، این‌طور نوشته است: «سلام آقاى مهرجویى عزیز،روزگارتان خوش، نمی‌دانم در جریان هستید یا نه، اما صحبت از ساخت «سنتورى ٢» ترجیع‌بند گفتگوهاى برخى دوستان شده و هراز چندگاهى «منِ على سنتورىِ از همه جا بی‌خبر» مورد هجوم سوال واقع می‌شوم. اما همان‌طور كه دو سال پیش كتبا خدمت شما اعلام كردم، با كمال احترام به حضرتعالى در این پروژه نخواهم بود. نیك می‌دانید كه این انصراف «نه از غم نان است و نه از غم نام»، تنها احترامی‌ست قلبى براى شخصیتى كه با هدایت شما خلق كردم و ترجیح می‌دهم همان‌گونه كه بود، در ذهن میلیون‌ها طرفدارش باقى بماند.

 ارادتمند بهرام رادان، على بلورچى (سنتورى)»

دو سال پیش بهرام رادان در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد در «سنتوری مرد پاییزی» که ادامه‌ای بر «سنتوری» خواهد بود بازی نخواهد کرد و در این‌رابطه نامه‌ای نیز به داریوش مهرجویی نوشته است. البته مهرجویی پس از آن گفت این نامه را گم کرده و حامد بهداد و لیلا حاتمی بازیگران این فیلم سینمایی خواهند بود.

به نظر می‌رسید این اتفاق پایان حاشیه‌ها برای رادان و ادامه فیلم «سنتوری» باشد، با این‌حال روز گذشته محمدرضا شریفی‌نیا باز هم در «هفت» اعلام کرد فیلم‌برداری «سنتوری2» سال آینده آغاز خواهد شد و بهرام رادان، حامد بهداد، لیلا حاتمی و بیتا فرهی احتمالا از بازیگران اصلی این فیلم هستند؛ که همین خبر باعث واکنش دوباره رادان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادان: انصراف از «سنتوری» نه غم نان است و نه غم نام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..