تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه موشکی ما خط قرمز ایران در مذاکرات است

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی صفاری‌نطنزی عضو کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه آزمایشات اخیر موشکی ایران نقض برجام است، اظهار داشت: به طور حتم این ادعاها با هدف افزایش فشار سیاسی از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشور به هیچ‌وجه قابل بحث و مذاکره نیست، تاکید کرد: مقامات آمریکایی هر از چند گاهی با طرح‌ ادعاهای واهی تلاش دارند آزمایشات موشکی کشورمان را خطری برای کشورهای منطقه جلوه دهند.

عضو کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه برنامه موشکی ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست، تصریح کرد: آزمایش موشکی کشور از سوی ایران تنها برای ارتقاء توان دفاعی کشور است و ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد و این خط قرمز ایران در مذاکرات است.

صفاری‌نطنزی ادامه داد: قطعا مسئله توان دفاعی و موشکی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره با کشورهای غربی نیست و جمهوری اسلامی ایران از تقویت حوزه موشکی دست برنمی‌دارد، زیرا یکی از مولفه‌های امنیت برای هر کشوری تقویت بنیه دفاعی است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس با بیان اینکه برنامه‌های موشکی یکی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: قطعا جمهوری اسلامی ایران تحت تأثیر فرافکنی و جو ایران‌هراسی آمریکا و کشورهای غربی از مواضع به حق خود کوتاه نمی‌آید.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پایان هفته گذشته اعمال تحریم‌های جدید علیه 13 شخصیت حقیقی و 12 شخصیت حقوقی مرتبط با ایران را به بهانه آزمایش موشکی اخیر کشورمان را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه موشکی ما خط قرمز ایران در مذاکرات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..