تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش موگرینی به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب لایحه شهرک سازی در اراضی فلسطینی از سوی پارلمان رژیم صهیونیستی، این اقدام را غیرقانونی دانست.

فدریکا موگرینی در بخش پرسش و پاسخ با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شهرک سازی های رژیم صهیونیستی گفت: اتحادیه اروپا روشن ترین بیانیه را درباره گسترش شهرک های یهودی اعلام کرد.

وی افزود: شما همیشه مواضع روشنی را از طرف اتحادیه اروپا درباره این موضوع خواهید شنید. این موضع مبتنی بر ارزیابی حقوقی ما است. از دیدگاه و از منظر بین المللی، شهرک سازی ها غیرقانونی است.

به نظر ما شهرک سازی ها اصلا مفید نیستند بلکه برعکس باعث می شوند که دستیابی به راه حل دو کشوری دشوار تر شود. راه حل دو کشوری نتیجه ای است که دولت اسرائیل هنوز به آن به دید پایان مذاکرات می نگرد.

ما معتقدیم هیچ گام یکجانبه ای نباید برداشته شود که نتیجه مذاکرات را به مخاطره اندازد. اتحادیه اروپا این موضع روشن را دارد و همچنان خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش موگرینی به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..