تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«درخت انجیر معابد» به چاپ دهم رسید/ «یادگار زرایران» چاپ دومی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از کتاب‌های قدیمی انتشارات معین به تازگی تجدید چاپ شده و تعدادی از عناوین جدید این ناشر نیز به چاپ رسیده اند.

یکی از کتاب‌های تجدید چاپی این ناشر، کتاب «درخت انجیر معابد» آخرین رمان چاپ شده از احمد محمود است که اولین چاپش در سال ۷۹ منتشر شد و حالا توسط انتشارات معین به چاپ دهم رسیده است. نسخه های چاپ دهم این رمان دو جلدی توسط ناشر مذکور زیر چاپ رفته اند و تا پایان این ماه راهی بازار نشر می‌شوند.

کتاب دیگری که این ناشر به تازگی تجدید چاپ کرده، «یادگار زرایران» با ترجمه ژاله آموزگار است که بازگردان قدیمی‌ترین متن نمایشی ادبیات فارسی به زبان پهلوی است. چاپ اول این اثر در سال ۹۳ توسط این ناشر چاپ شد و حالا به چاپ دوم رسیده است.

اما این ناشر به تازگی دو کتاب جدید هم به چاپ رسانده که یکی از آن‌ها، «گام به گام تا سپیده» درباره پیانو و چگونگی نواختن آن است که کیومرث پیرگو تالیف آن را به عهده داشته است. این رمان همچنین درباره نت‌های این ساز بزرگ و چگونگی نواختن آن‌هاست که با ۷۵۶ صفحه و شمارگان ۷۷۰ نسخه به چاپ رسیده است.

«محله های مردمی تهران» اثر مینا سعیدی شهروز هم از دیگر کتاب‌های تازه چاپ شده انتشارات معین است که با همکاری این ناشر و انجمن فرهنگی فرانسه در ایران منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««درخت انجیر معابد» به چاپ دهم رسید/ «یادگار زرایران» چاپ دومی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..