تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقلید تماس ترامپ با نخست وزیر استرالیا

کد خبر: ۴۷۵۲۱۲

۵۱۷  بازدید

الک بالدوین هنرپیشه آمریکایی که از پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live ترامپ را به موضوعی برای خنده تبدیل کرده‌ بود،‌ اکنون تماس تلفنی جنجالی او با نخست وزیر استرالیا را به سخره گرفته‌ است.

وبسایت خبر آنلاین: الک بالدوین هنرپیشه آمریکایی که از پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live ترامپ را به موضوعی برای خنده تبدیل کرده‌ بود،‌ اکنون تماس تلفنی جنجالی او با نخست وزیر استرالیا را به سخره گرفته‌ است.

در اين اپيزود نمايشي، بالدوين مخالفت ترامپ با قراردادي كه در زمان اوباما براي پذيرش 200 هزار پناهجو از استراليا امضا شده‌ است را به شكلي مضحك بازي مي‌كند.

وي در پاسخ به تشكر نخست وزیر استراليا مبني بر پذيرش پناهجويان مي‌گويد: نه نه نه، هيچ پناهجويي در كار نيست،‌ آمريكا اول است،‌ استراليا مزخرف است، براي جنگ آماده شويد و گوشي را قطع مي‌كند.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقلید تماس ترامپ با نخست وزیر استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..