تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تعهدنامه «چهارشنبه آخر سال بدون آتش» توسط دانش‌آموزان+تصاویر

 با نزدیک شدن به پایان سال و وجود برخی بیم‌ها در خصوص چهارشنبه آخر سال، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در این خصوص افزایش یافته است.

پس از حادثه دلخراش پلاسکو در تهران، توجه به زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان نیز افزایش یافته است، لذا آموزش اطفای حریق در مدارس و در بین دانش‌آموزان به یک برنامه فرهنگی تبدیل شده است.

از روزهای گذشته دانش‌آموزان با امضای تعهدنامه‌ای مبنی بر اینکه «چهارشنبه سوری بدون آتش» در آخر سال را خواهند داشت، در نظر دارند تا هم به آتش‌نشانان کمک کنند و هم از این پدیده نه چندان خوشایند که هر سال تعداد زیادی را دچار سوختگی می‌کند، فاصله بگیرند.

در همین راستا، مدارس تهران هم مانند دیگر استان‌های کشور ضمن آموزش استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و آموزش اطفای حریق، موضوع «چهارشنبه آخر سال بدون حادثه و بدون آتش» را به دانش‌آموزان آموزش داده و آنها نیز تعهدنامه‌ای را در این خصوص امضا می‌کنند.

آموزشگاه جواد موفقیان در منطقه 19 آموزش و پرورش تهران یکی از مدارس است که آموزش اطفای حریق را با کمک آتش نشانی و تعهدنامه در خصوص «چهارشنبه آخر سال بدون آتش» را پیگیری کرد.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تعهدنامه «چهارشنبه آخر سال بدون آتش» توسط دانش‌آموزان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..