تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانونگذار ارشد آمریکایی: واشنگتن برای مقابله با ایران نیازمند سامانه‌های موشکی پیشرفته‌تر است

«مک تورنبری» رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه گفت، واشنگتن باید سامانه‌های پدافند موشکی خود را با توجه به آزمایش‌های موشکی اخیر ایران و کره شمالی گسترش دهد.

این اظهارات رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درست پس از آن مطرح شده است که آمریکا اخیرا تحریم‌های جدیدی را به بهانه آنچه آزمایش موشکی ایران خوانده بر تهران تحمیل کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، این موضع‌گیری «تورنبری» نشانه‌ای از حمایت کنگره از افزایش هزینه‌های نظامی آمریکا به بهانه آنچه تهدیدات کره شمالی خوانده می‌شود، می‌باشد، آن هم پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی خود تردیدهایی را ردباره هزینه‌های آینده نظامی این کشور در دفاع از متحدانش مطرح کرده بود.

تورنبری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «اگر به آنچه در جهان در حال وقوع است بنگرید، به طور خاص ایران و کره شمالی، خواهید دید که اهمیت پدافند موشکی رو به افزایش است».

وی افزود: «تأمین سامانه‌های بیشتر و فناوری پدافند موشکی پیشرفته‌تر از ضروریات دنیای امروز است. بازیگران بین‌المللی موشک‌هایی تولید می‌کنند که مهار آنها هر روز سخت‌تر می‌شود».

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانونگذار ارشد آمریکایی: واشنگتن برای مقابله با ایران نیازمند سامانه‌های موشکی پیشرفته‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..