تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای بنگر! یعنی چی تیم دو بر صفر عقب است و شما می خندی؟ / اگر در پرسپولیس محبوب بودی چرا کنارت گذاشتند؟

قلیچ خانی؛

آقای بنگر! یعنی چی تیم دو بر صفر عقب است و شما می خندی؟ / اگر در پرسپولیس محبوب بودی چرا کنارت گذاشتند؟

رییس کانون هواداران تراکتورسازی گفت: «شخصا بر این باورم قلعه نویی زحمات زیادی کشیده و می تواند تیم را از بحران نجات دهد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اسماعیل قلیچ خانی درباره شکست روز یکشنبه تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «روز بسیار سختی را همه هواداران میلیونی تراکتورسازی سپری کردند. من خودم سردرد شدیدی بعد از بازی دارم و نمی توانم از جایم بلند شوم. به هر حال روز تلخی بود و امیدوارم هر چه سری عتر به شرایط مطلوب بازگردیم و این شکست را فراموش کنیم.»

 

وی ادامه داد: «پس از بازی هواداران تراکتور که از تبریز و اقصی نقاط به تهران آمده بوند همه در شوک بودند. آنها ناراحتی شان را هم سر من خالی کردند و من هم با همه وجود انتقادات شان را پذیرفتم. یکی از صحبت های این هواداران این بود که چرا محسن بنگر باید کاپیتان باشد. این هواداران می گفتند که محمد ابراهیمی می توانست کاپیتان تراکتورسازی باشد. البته من به عنوان مسئول کانون هواداران تراکتورسازی معتقدم باید نظر سرمربی تیم را پذیرفت و اوست که پاسخگوست. شخصا بر این باورم قلعه نویی زحمات زیادی کشیده و می تواند تیم را از بحران نجات دهد.»

 

رییس کانون هواداران تراکتورسازی درباره حواشی پیش آمده بین بنگر و هواداران این تیم بیان داشت: «من دیروز در فرودگاه به بنگر گفتم برخی حرکات از یک بازیکن حرفه ای بعید است. برای مثال اینکه قبل از بازی به سمت هواداران رقیب بروی و به روی سینه ات بکوبی. او توضیحاتی داشت و گفت داشتند من را تشویق می کردند و به همین دلیل سراغ آنها رفتم.»

 

قلیچ خانی افزود: «سوال من این است که آقای بنگر! اگر شما در پرسپولیس محبوب بودی چرا کنارت گذاشتند؟ تراکتور شما را یک سال تر و خشک کرد و همراهت بود. مشکلاتت را حل کرد و تو سرباز تراکتور باید باشی. یعنی چی تیم دو بر صفر عقب است و شما می خندی؟ این کار درست نبود و هواداران تراکتورسازی به شدت از بنگر ناراحتند.»

کاپ

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای بنگر! یعنی چی تیم دو بر صفر عقب است و شما می خندی؟ / اگر در پرسپولیس محبوب بودی چرا کنارت گذاشتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..