تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : آشنایی با روش تهیه سوپ هویج و عدس


آشنایی با روش تهیه سوپ هویج و عدس


زندگی > تغذیه – همشهری آنلاین:
سوپ هویج و عدس پیش غذایی فوق‌العاده برای روزهای سرد زمستان است. یکی از بارزترین ویژگی‌های سوپ هویج و عدس این است که طعم دهنده اصلی آن آب پرتقال است. ویتامین سی پرتقال، از سرماخوردگی جلوگیری می‌کند و طعم آن سوپ هویج و عدس را تبدیل به پیش غذایی هیجان انگیز می‌کند که به سادگی قابل تهیه است.

    
زمان آماده سازی: ۱۵ دقیقه    زمان پخت: ۳۵ دقیقه     برای: ۴ نفر       سطح مهارت:‌ آسان

مواد لازم:

سوپ هویج و عدس

زیره سبز یک قاشق چای‌خوری

پیاز خرد شده یک عدد

هویج خرد شده ۲۲۵ گرم

عدس ۷۵ گرم

آب پرتقال ۳۰۰ میلی‌لیتر

ماست کم چرب ۲ قاشق غذاخوری

جعفری تازه خرد شده به مقدار کافی

فلفل قرمز به میزان کافی

عصاره سبزی‌جات یک بسته

اطلاعات مواد مغذی:

۹۲ کالری

۱ گرم چربی

۱۷ گرم کربوهیدرات

۴ گرم پروتئین

دانه‌های زیره را در هاون بکوبید. سپس آن را بدون روغن در یک تابه بزرگ به مدت ۲ دقیقه تفت بدهید تا به رنگ قهوه‌ای روشن درآید.

پیاز، هویج، عدس و آب پرتقال را اضافه کنید. عصاره سبزیجات را در دو لیوان آب حل کنید و به بقیه مواد اضافه کنید، سپس صبر کنید تا مایع به جوش بیاید. در تابه را ببندید و حدود ۳۰ دقیقه به پخت ادامه دهید تا عدس‌ها نرم شوند.

مواد را کم کم داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و در حدی بزنید که مواد کم و بیش خرد شوند. مواد را مجدداً در تابه بریزید و روی شعله ملایم قرار دهید تا گرم شود. سوپ را بچشید و در صورت نیاز ادویه‌جات لازم را به آن اضافه کنید تا متناسب با ذائقه شما باشد.

سوپ هویج و عدس را در کاسه‌های سوپ بریزید. کمی ماست در هر کاسه بریزید و روی آن فلفل بپاشید و با جعفری تزیین کنید.

irancook.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : آشنایی با روش تهیه سوپ هویج و عدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..