تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید یک بازیگر استقلالی از تیم پرسپولیس+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از طرفداران فوتبال و تیم آبی پوش پایتخت است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و نکته ای را به رامین رضاییان یکی از بازیکنان این تیم گوشزد کرد.

وی نوشت:

"همه ميدونين كه من طرفدار استقلالم، اما اين دليل نميشه كه چشمم و رو واقعيت ها ببندم، حقيقتاً پرسپوليس چشم نواز و عالى بازى ميكنه و بنظرم حق اينه كه امسال قهرمان ايران بشه، اميدوارم تيم محبوبم مقابل تيم السد نتيجه بگيره و ايران چهار نماينده در آسيا داشته باشه. ممنون آقاى برانكو بابت اينهمه شعور.

پ ن : من از دوستدارن بازي رامين رضاييان هستم، از سبك بازيش خوشم مياد، ولی چند روز پيش يه جمله گفت كه به نظرم قشنگ نبود، گفت چيپ زدم كه حالش و بگيرم، رامين عزيز تو قطعاً آرزوى خيلی از نوجوانان ما خواهی بود، دقت كن كه چی ميگی، روح ورزش اين كلمات رو دوست نخواهد داشت.
پ ن ٢ : تبريك به طرفدارن تيم پرسپوليس بابت برد قاطع برابر تيم خوب تراكتور

پ ن ٣: اميدوارم مشكلی كه براى تراكتور بابت نقل و انتقال بازيكن بوجود آمده حل بشه."

تمجید یک بازیگر استقلالی از تیم پرسپولیس+عکس انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید یک بازیگر استقلالی از تیم پرسپولیس+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..