تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک پهپادها به توسعه شلوغ ترین فرودگاه های دنیا

پهپادها و فرودگاه ها در کنار یکدیگر معمولاً مثل روغن و آب رفتار می کنند اما این موضوع در مورد قطب شرکت هواپیمایی آتلانتا صدق نمی کند. شهر مورد اشاره در حال حاضر شاهد همکاری کمپانی های 3DR، اتودسک و شرکت مهندسی Atkins در توسعه فرودگاهش است.

شرکت Atkins نقشه برداری پهپادی از فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون را در کارنامه خود دارد که عامل اصلی در موفقیت آن استفاده از فناوری تصویربرداری خودکار شرکت 3DR با نام Site Scan بوده است. بر این اساس پهپادها می توانند در حالی که از خطوط هوایی دور هستند به تهیه نقشه موزائیک 2 بعدی و اسکن سه بعدی نقاط بپرداند.

برای این کار بزرگ ترین مانع بر سر راه، کسب مجوزهای لازم از رگولاتوری FAA است. اما تکنیک Site Scan سازمان مذکور را متقاعد کرد که پرواز پهپادهای نقشه بردار بی خطر بوده و علاوه بر آن اپراتورهای درون ها نیز می بایست به طور دائم در تماس با برج مراقبت فرودگاه باشند.

گفتنی است نقشه ها و مدل ها می توانند در تخریب سازه های قدیمی و یا جایگزینی ساختمان های جدیدتر مورد استفاده قرار گیرند. همچنین 3DR امیدوار است که تجربیات کسب شده توسط آنها در گرفتن مجوزهای لازم از سازمان FAA می تواند به کمک دیگر کمپانی های سازنده پهپاد نیز بیاید. 3DR پیش از این نیز ابزارهایی آموزشی را برای کمک به دیگر شرکت ها ارائه کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک پهپادها به توسعه شلوغ ترین فرودگاه های دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..