تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایستگاه پایانی

آئین اختتامیه کنوانسیون جهانی #راهنمایان #گردشگری شامگاه دوشنبه در #هتل نگارستان #کاشان برگزار شد.

به گزارش دنیای سفر، در این آئین که با حضور راهنمایان گردشگری از سراسر جهان برگزار شد، فرماندار کاشان خطاب به راهنمایان گردشگری گفت: تفاوتی که از چهره اسلام و مسلمانان در ایران و دیگر کشورهای جهان وجود دارد را با سفر به ایران احساس خواهید کرد.

حمیدرضا مومنیان، از «گل محمدی» به عنوان یکی از مظاهر برجسته کاشان نام برد و گفت: این گل به نام پیامبر اعظم مسلمانان جهان حضرت محمد مصطفی (ص) نامگذاری شده و نشانه مهر و محبت، نوع دوستی و صلح طلبی مسلمانان است. نوع دوستی، صلح طلبی و مخصوصا مهربانی و صمیمت مردم ایران اسلامی و به ویژه کویرنشینان بسیار مثال زدنی است.

معاون استاندار اصفهان هم چنین از شهر کاشان به عنوان یکی از نمادهای بزرگ ترین و برجسته ترین میراث بشری نام برد و افزود: شهرستان کاشان تمدن 7 هزار و 500 ساله سیک و خانه های تاریخی با معماری های فاخر و چشم انداز بسیار ارزشمند را در خود جای داده است.

مومنیان گفت: مردم این منطقه تهدیدهای جغرافیایی اعم از کم آبی، کویر و خشکسالی را برای خود به فرصت تبدیل کردند که می توان با مشاهده آثار هنری، صنایع دستی و هنرهای سنتی این ادعا را تایید کرد.

در پایان این مراسم، اغلب راهنمایان گردشگری شرکت کننده در کنوانسیون راهنمایان گردشگری 2017 راهی تهران شده تا به کشورشان باز گردند.

گفتنی است، کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری همچنان ادامه دارد. برنامه های کنوانسیون فردا با بازدید از تپه سیلک، باغ فین و شهر زیرزمینی نوش آباد به پایان می رسد و باقی راهنمایان گردشگری که حدودا 100 نفر هستند، ایران را ترک خواهند کرد.

راهنمایان گردشگری قبل از کاشان از شهرهای تهران، قزوین، زنجان، همدان، شیراز، یزد، میبد و اصفهان نیز بازدید کرده بودند و صبح امروز توسط قطار ویژه به کاشان وارد شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایستگاه پایانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..