تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، برفی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس، به خصوص امارات و شهر دوبی آمده است و دمای این کشور را به 2- درجه رسانده است، مانند طوفانی از برف توییتر را در بر گرفته است. آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر

مردم با دیدن این برف که حدود 10 سانتیمتر روی زمین نشسته بود، هیجان‌زده و برای گرفتن عکس‌هایی که در این کشورها زیاد دیده نمی‌شوند، آماده شدند و با لباس‌های گرم خود به خیابان‌ها رفتند و با برف عکس گرفتند.

آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر

گفتنی است؛ چیزی که با این برف طوفان دیگری در توییتر راه انداخته و توجه همه را جلب کرده است، یک آدم برفی است که در دوبی ساخته شده و در کنار آن پرچم کشور امارات قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم‌برفی دوبی در توییتر طوفان کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..