تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/موجود مرموز زندان روح سرگردان یا زندانی فراری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ویدئویی توسط رسانه های برزیل منتشر شده است که در آن موجودی شبیح روح دیده می‌شود.

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، این ویدئو که توسط دوربین‌های امنیتی یک زندان در برزیل ثبت شده است هاله‌ای به رنگ مشکی را نشان می‌دهد که در مقابل پنجره‌های سلول‌ها در حال حرکت است.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی این زندان در ابتدا گمان می‌کنند که یکی از زندانی‌ها تصمیم به فرار گرفته است و تصمیم می‌گیرند که آلارم زندان را به صدا درآورند اما بررسی‌های بیشتر نشان داد که هیچ یک از زندانیان قصد فرار نداشته است.

در حال حاضر این ویدئو در فضای مجازی بارها بازنشر شده و اغلب به نام روح و شبح از آن یاد شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/موجود مرموز زندان روح سرگردان یا زندانی فراری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..