تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود 700 کاراته کار در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور می یابند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود رهنما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عصر دوشنبه در رشت افزود: این مسابقات از فردا سه شنبه 19 بهمن ماه در رشت آغاز می شود.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود که حدود 700 کاراته کار در این دوره از رقابت ها حضور یابند که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در بخش های کاتای انفرادی و تیمی و مبارزه رقابت می کنند.
وی که از سوی فدراسیون کاراته به عنوان ناظر کمیته فنی این رقابت ها انتخاب شده ، ادامه داد: در این دوره از رقابت ها ، ملی پوشانی که در مسابقات جهانی اتریش حضور داشتند ، معاف هستند و نفرات برتر این رقابت ها نیز ، به همراه آن کاراته کاران به اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران دعوت می شوند.
عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته بیان کرد: بیش از یک سال تا مسابقات آسیایی اندونزی و حدود سه سال تا مسابقات المپیک 2020 فرصت داریم که تا این مدت باید تیم ملی قوی و قدرتمندی داشته باشیم تا در رقابت ها بتوانیم مقام کسب کنیم.
وی اظهار کرد: همچنین سال آینده سوپر مسابقات کاراته قهرمانی قهرمانان جهان با حضور 16 کاراته کار در استان گیلان برگزار خواهد شد که هشت کاراته برتر جهان با هشت کاراته کار ایرانی مبارزه می کنند.
ناظر کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: از هشت کاراته کار ایرانی ، چهار کاراته کار از مدال آوران جهانی انتخاب می شوند و چهار کاراته کار نیز از استان گیلان که میزبان این رقابت های مهم است ، انتخاب خواهند شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به لیگ جهانی کاراته که هفته گذشته در فرانسه برگزار شد نیز اشاره کرد و گفت: کاراته کاران می توانستند به صورت آزاد در آن رقابت ها حضور یابند و لازم نبود که فدراسیون ، کاراته کاران را به رقابت ها اعزام کند.
وی اضافه کرد: با توجه به این امر ، کاراته کاران گیلانی نیز می توانستند با هزینه شخصی در آن رقابت ها حضور یابند اما این امر تحقق نیافت و امیدوارم که وضعیت کاراته گیلان در رده سنی بزرگسالان نیز بهبود یابد.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک گیلان در رده های سنی و تا رده امید در سطح کشور جایگاه بسیار مناسبی دارد و امیدواریم که در رده سنی بزرگسالان نیز گیلان چند کاراته کار زبده داشته باشد که هم اینک در بخش بانوان چند کاراته کار شایسته فعالیت دارند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان نیز در ادامه این جلسه گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مهم است و امیدواریم که میزبان خوبی برای این رقابت ها باشیم.
اسفندیار زیال افزود: رقابت های کاراته قهرمانی کشور در بخش مبارزه در 6 وزن برگزار می شود و امیدواریم که کاراته کاران گیلانی بتوانند در چند وزن مقام کسب کنند تا به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یابند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش کاراته المپیکی شده ، کشورها روی این رشته سرمایه گذاری مناسی را آغاز کرده اند و هدف ما این است که کاراته کاری از گیلان در المپیک 2020 حضور داشته باشد و مدال کسب کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود 700 کاراته کار در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور می یابند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..