تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف این ماده در دوران بارداری سبب سقط جنین می شود

بارداری از جمله حساس ترین دوران زندگی هر مادری است. در دوران بارداری خطرات زیادی سلامت مادر و فرزند را تهدید می کند که بزرگتربن این خطرات سقط جنین است. سقط جنین به علل مختلف از جمله آسیب شدید، مصرف دارو ،مواد خوراکی نا مناسب و … اتفاق می افتد. در ادامه با دکتر سلام همراه باشید.

ابوالفضل فاطمی پژوهشگر طب سنتی؛ با بیان اینکه از گل و گیاه زالزالک برای درمان بعضی بیماری‌ها استفاده می‌شود، اظهار داشت: گیاه زالزالک حاوی موادی همچون آنتی اکسیدان، فلاوونویید، پروآنتوسیانیدین و آنتوسینیدین است.

وی با اشاره به اینکه آنتی اکسیدان موجود در زالزالک باعث تسریع در روند جریان خون می‌شود، ادامه داد: مصرف این گیاه باعث درمان بیماری‌هایی مانند مشکلات روحی و روانی، فشارخون، قلبی و عروقی و لک‌های پوستی می‌شود.

فاطمی با تاکید بر اینکه مصرف زیاد این گیاه باعث بروز عوارضی مانند سرگیجه، سردرد، تهوع، خواب آلودگی و تپش قلب در افراد می‌شود، تصریح کرد: مصرف کم زالزالک بیماری‌های قندخون و دیابت را بهبود می‌بخشد.

به گفته این پژوهشگر طب سنتی، ویتامین B و C موجود در زالزالک هنگام استفاده باعث کاهش چربی و کلسترول خون می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه دم‌کرده این گیاه دارویی از لختگی خون، بروز تشنج و چاقی جلوگیری می‌کند، افزود: مصرف میوه زالزالک در درمان عوارضی مانند اسهال، خون ریزی معده و کیسه صفرا تاثیر بسزایی دارد.

این پژوهشگر طب سنتی بیان کرد: خانم‌ها در دوران بارداری از مصرف گیاه زالزالک خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه پوست درخت این گیاه باعث کاهش تب می‌شود، بیان کرد: استفاده از هسته میوه زالزالک به دلیل سمی بودن باعث بروز آسیب جدی به بدن خواهد شد.

این پژوهشگر طب سنتی یادآور شد: استفاده از زالزالک همزمان با مصرف داروهای قلبی، فشارخون و گوارشی باعث تشدید بیماری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف این ماده در دوران بارداری سبب سقط جنین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..