تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام پایگاه‌‎های جنوب عربستان در حملات موشکی یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن اعلام کرد که جنگنده‎های عربستان پایگاه‎های «القرن»، «الدفینه»، «الکرس» در جازان واقع در جنوب این کشور را منهدم کردند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن اعلام کرد که تعدادی از نظامیان سعودی در پایگاه القرن در جازان کشته و زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش یمن امروز همچنین با شلیک موشک «زلزال۱» پایگاه «الرمضه» در غرب ورودی طوال را هدف قرار داد.

منابع یمنی خبر دادند که یگان توپخانه ای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله محل تجمع نظامیان سعودی در ورودی منطقه «علب»، «الشبکه» و «القعام» را هدف قرار داد.

در همین حال شبکه المسیره یمن گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن محل تجمع نظامیان سعودی در منطقه «ظهران» در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را منهدم کرد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/DL6XYH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام پایگاه‌‎های جنوب عربستان در حملات موشکی یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..